فروش تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق

فروش تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق
امتیاز دهید post

فروش تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق

پیش از صحبت در مورد فروش تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق می بایست به این سوال که تجهیزات آزمایشگاهی چیست پاسخ بدهیم

تجهیزات آزمايشگاهی و موارد مصرف آنها متعدد و گوناگوه هستند. در صورتی که قص خرید تجهیزات آزمايشگاهی را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش تجهیزات آزمايشگاهی می‌توانید با متخصصان و کارشناسان فروش شرکت طاها کیمیا تجهیز ارتباط برقرار کنید.

هزینه و قیمت محصولات محصولات آزمایشگاهی و ابزار دقیق از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت تجهیزات آزمايشگاهی به حساب می آید.

 

تجهیزات آزمایشگاهی به دسته ای از دستگاه ها، ابزار و وسایل آزمایشگاهی گفته می شود که وجود آن ها در آزمایشگاه برای محققین، دانشجویان و دانشمندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اصلی ترین وسیله جهت تحقیق و رسیدن به نتایج دقیق آزمایشگاه به حساب می آید.

بسته به نوع آزمایشگاهی که به دنبال خرید تجیزات برای آن هستید، ابزارهای مختلفی وجود دارد که از ساده تا ابزارهای بسیار پیچیده را شامل می شوند. هر میزان که ابزارها و تجهیزات موجود در یک آزمایشگاه دقیق و مدرن تر باشد، قطعا نتایج و محصول آن آزمایشگاه معتبر تر و علمی تر خواهد بود.

شرکت طاها کیمیا تجهیز با رویکرد بازرگانی تخصصی و مهندسی فروش در زمینه واردات و فروش تجهیزات و دستگاههای ابزار دقیق، سنجش ، اندازه گیری و تجهیزات علمی – ازمایشگاهی مورد نیاز در حوزه صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، تحقیقاتی و… فعالیت می­ کند.

محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی ارائه شده توسط شرکت طاها کیمیا تجهیز

  • دستگاه های آنالیز مغزه های نفتی
  • دستگاه های تست سیمان حفاری
  • دستگاه های تست سیالات حفاری
  • دستگاه های تست نفت
  • تجهیزات آنالیز
  • آنالایزرهای محیط زیست
  • دستگاه های تعیین مشخصات مواد
  • تجهیزات اندازه گیری و کنترل

آنالایزرهای محیط زیست

آنالایزرهای محیط زیست به تجهیزاتی گفته می شد که با کمک سیستم پایش لحظه ای، به صورت لحظه‌ای می تواند از وضعیت آلایندگی صنایع اطلاع کسب کرده و میزان آلایندگی را پایش کند.
این ابزارها در صورت نصب، نیاز مداوم به مراجعه مستقیم کارشناسان به واحدها و اندازه ‌گیری خروجی آنها را برطرف می کند.
در صورت نصب سیستم های آنالیز محیط زیست، تمام صنایع ملزم می شون تا در کلیه ساعات شبانه روز، به صورت استاندارد تمامی خروجی هایی پساب ها و دودکش ها را چک کنند. در صورت بروز مشکل و خرابی، تجهیزات آنالیز خیلی سریع از وجود مورد مطلع خواهند شد.

برخی از تجهیزات آنالیز محیط زیست ارائه شده توسط شرکت طاها کیمیا تجهیز

خرید تجهیزات آزمایشگاهی از طاها کیمیا تجهیز، نمایندگی معتبر فروش تجهیزات و ابزارات آزمایشگاهی در ایران

شرکت طاها کیمیا تجهیز با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان خود، بعد از دهه ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات و دستگاههای ابزار دقیق، سنجش ، اندازه گیری و تجهیزات علمی – ازمایشگاهی مورد نیاز در حوزه صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، تحقیقاتی و … فعالیت می­ کند. شما می توانید با یک تماس با مشاوران ما، راهنمایی های لازم جهت خرید محصولات مورد نظرتان را دریافت فرمایید.

شماره واتساپ :09372259531

شماره تماس: 021-66431041

آدرس ایمیل: sales@tahakimia.ir

دیدگاه شما

برگشت به بالا
×

سلام

اگر سوالی دارید با ما از طریق شماره 09372259531 در ارتباط باشید و یا دکمه زیر را انتخاب کنید تا وارد واتساپ وب شوید.

×