سبد خرید 0

تجهیزات تست سیمان

امتیاز دهید page

تجهیزات تست سیمان و آنالیزور سیمان

تجهیزات تست سیمان

از جمله موارد در تجهیزات تست سیمان یا آنالیز سیمان  ( cement analyser ) تعریف می گردد : در فرایند  گام به گام سیمان کاری چاه نفت ، جهت شبیه سازی کلیه شرایط،  از جمله  دوغاب های سیمانی در دماها و فشارهای مختلف مورد بررسی  قرار می گیرند. یکی از واجبات  سیمان چاه های نفت تکمیل مشخصات API می باشد؛ “تجهیزات تست سیمان” جهت سنجش های فیزیکی و شیمیایی مورد نظر استفاده می شوند.

به عنوان مثال یکی از تکنولوژی نوین  ارائه شده که اطمینان و بازدهی دستگاه را افزایش می‌دهد.

دستگاه آنالیزور سیمان فراصوت مدل M7350 شرکت گریس می باشد که جهت آنالیز سیمان توسط شرکت طاها کیمیا نیز  به مشتریان ارائه می گردد.

آنالیز سیمان

در دسته دستگاه های دیگر محصولات تست سیمان ما می توان چون کانسیستومتر تک سل مدل 8340 HPHT نام برد که برای آن دسته از آزمایشگاه ها که نیاز به که احتیاج به تست سیمان در درجه دمای بالا و فشار بالا دارند.

یک مجموعه جامع از این تجهیزات در برند های زیر قرار می گیرند که عبارتند از: محصولات شرکت شندلر Chandler , محصولات شرکت آفایت fann ,ofite و محصولات شرکت فان

برخی از تجهیزات تست سیمان یا آنالیزر سیمان که می توانید در طاها کیمیا تجهیز پیدا کنید:

شرکت طاها کیمیا تجهیز با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان خود، بعد از دهه ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات و دستگاههای ابزار دقیق، سنجش ، اندازه گیری و تجهیزات علمی – ازمایشگاهی مورد نیاز در حوزه صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، تحقیقاتی و … فعالیت می­ کند. شما می توانید با یک تماس با مشاوران ما، راهنمایی های لازم جهت خرید محصولات مورد نظرتان را دریافت فرمایید.

برگشت به بالا
×

سلام

اگر سوالی دارید با ما از طریق شماره 09372259531 در ارتباط باشید و یا دکمه زیر را انتخاب کنید تا وارد واتساپ وب شوید.

×